Kõik muud erilahendused

Kõik muud meie pakutavad erilahendused!

Pöördklappide eemaldus

Pöördklapid (swirl flaps) on sõiduki sisselaskekollektoris paiknevad klapid, millega mootori juhtplokk reguleerib sisselaske kanalite pikkust ja laiust või tekitab pöörise õhu liikumisel mootorisse, et saavutada parem väändemoment madalas pöördevahemikus (kuni 2000RPM).

Ajapikku riknevad klappe liigutavad elektrimootorid ja vaakumsolenoidid, nõgituvad kinni klapimehhanismid. Mõningatel automarkidel, nagu nt BMW, on pöördklapid valmistatud plastikust. Ajaga muutub plastik rabedaks ja on oht, et pöördklapid võivad murduda ja sattuda mootorisse - see toob kaasa mootoris suure mehaanilise vigastuse ja remondiarve.

Pöördklappide süsteemi riknemise korral või isegi ennetavalt, on süsteem võimalik meie juures nii füüsiliselt kui ka tarkvaraliselt eemaldada.

Start & Stop eemaldus

Start & Stop süsteem on saanud sõiduautodel juba üsna laialt levinud lisafunktsiooniks, mis lülitab mootori lühikesteks peatusteks välja, nt valgusfoori all peatumine. Enamus sõidukitel saab juht süsteemi käsitsi välja lülitada, mõningatel sõidukitel see võimalus puudub

Pidev mootori seiskamine-käivitumine kurnab sõiduki akut, starterit ja generaatorit ning ka mootorit ennast.

Pakume Start & Stop süsteemi täielikku väljalülitamist mootori juhtploki tarkvarast.

Pops and Bangs, Burble

Võistlussõidukitele pakume Pops and Bangs ja Burble tuuningut - peale kiirendust gaasipedaali vabastamisel hakkab sõiduki väljalaskesüsteemist kostuma valjusid pauke ja leeki või praginaid.

Seadistame vastavalt kliendi soovile, kui agressiivne Pops and Bangs tuuning on.

Eelduseks on üsna vaba väljalaskesüsteem ja kindlasti katalüsaatorite eemaldamine.

Lambda, O2 eemaldus

Meie juures on võimalik võistlussõidukite mootori juhtploki tarkvarast välja lülitada O2 ehk lambda-andurid. Enamus sõidukitel süttib lambda-anduri rikke või puudumise korral mootorituli ja mõningatel mudelitel võib minna mootor avariirežiimi, kus võimsus on vähendatud.

Vmax off - kiirusepiiraja eemaldus

Mõningate sõidukite juhtplokkides on tehasest seadistatud maksimaalne lubatud sõidukiirus. Ei ole vahet, kui palju gaasipedaali vajutatakse, sõiduki kiirus ei suurene. Peamiselt esineb Vmax-i kaubikutel ja rasketehnikal.

Pakume võimalust lülitada kiirusepiiraja sõiduki juhtajust täielikult välja või seadistada ümber suurema/väiksema kiiruse peale.

Hardcut limiter - Popcorn limiter

Pakume diisel- ja bensiinimootoriga sõidukitele mootori juhtploki tarkvarasse hardcut(popcorn) limiteri lisamist, mis muudab sõiduki väljalaskeheli pööretepiirajas agressiivsemaks.

Pakume nii pehmema kui ka väga agressiivse limiteri lisamist - kuidas klient soovib.

Eelduseks on üsna vaba väljalaskesüsteem ja kindlasti katalüsaatorite/tahmafiltri eemaldamine.

Bensiinimootori tahmafiltri - GPF / PPF / OPF eemaldus

Kaasaegsetel bensiinimootoriga sõidukitel on sarnaselt diiselmootoriga sõidukitele, tahmafilter.

Bensiinimootoriga sõidukil kutsutakse seda GPF-ks (Gasoline Particulate Filter), PPF-ks (Petrol Particulate Filter) või OPF-ks (Otto Particulate Filter).

Pakume lahendust GPF/PPF/OPF probleemidele - süsteemi täielikku väljaprogrammeerimist mootori juhtplokist.