Rasketehnika chiptuning

Miks teha chiptuning rasketehnikale?

Tihtipeale on masinaomanikud hädas sellega, et soetatud masinad ei paku piisavalt võimsust, et tulla toime keeruliste töötingimuste või suure lisakoormusega. Võimsamate masinate ostmine on aga väga kulukas lahendus. Teiseks probleemiks on masinate suur kütusekulu, mis tähendab ettevõttele suuri kulutusi, eriti kui masinad töötavad pikka aega ja suure koormusega. Chiptuning on tõhus ja soodne viis tõsta oma rasketehnika masinapargi töövõimet ja efektiivsust ning vähendada ettevõtte kulusid. 

Me oleme spetsialiseerunud just nimelt rasketehnika chiptuningule. Meie kogenud meeskond on suurendanud üle 250 erineva masina võimsust ning lahendanud üle 300 heitgaaside järeltöötluse probleemi. Rasketehnikat oleme käinud tuunimas kogu SkandinaaviasBaltikumis ning Kesk-Euroopas. Olgu teie masinapargis traktorid, kombainid, harvesterid, forwarderid, ekskavaatorid, laadurid, veoautod või ükskõik mis muu rasketehnika – meilt saab alati abi!

Reeglina tuleme ise teie juurde ja teostame tööd kohapeal!

Suurem pöördemoment ja võimsus

Läbi chiptuningu suureneb mootori võimsus ja pöördemoment reeglina kuni 20%, mis võimaldab traktoritel, ekskavaatoritel, harvesteridel või veoautodel teha rasket tööd oluliselt efektiivsemalt - kiiremini ja väiksema vaevaga.

Paljud rasketehnika tootjad pakuvad sama mudelit erinevates võimsusklassides, kusjuures mootorid on tehniliselt identsed. Erinevus seisneb mootori juhtaju tarkvaras, mis piirab või reguleerib mootori võimsust vastavalt turundus- või kasutusvajadustele.

Selliste masinate puhul on võimalik mootori juhtaju tarkvara optimeerides suurendada võimsust märkimisväärselt – kuni 50% võrreldes tehase seadistusega.

Väiksem kütusekulu

Tänu suurenenud pöördemomendile ja võimsusele teeb masin sama töö madalamal mootoripöördel või suisa kõrgema käiguga, mis vähendab masina kütusekulu kuni 20%.

Kütusekulu vähenemine tähendab olulist kokkuhoidu igapäevases kasutuses ning muudab masinad pikemas perspektiivis palju kuluefektiivsemaks.

Tööseisakud heitgaaside järeltöötluse pärast

Rasketehnika masinate tööseisakud, mis on seotud riketega heitgaaside järeltöötlussüsteemides, on üks sagedasemaid ja kulukamaid probleeme, millega ettevõtted silmitsi seisavad.

Meie pakume kiiret ja soodsat tarkvaralist lahendust, mille abil on võimalik eemaldada heitgaaside järeltöötlussüsteemid mootori juhtajust. See tähendab, et sellised süsteemid nagu DPF, EGR ja AdBlue/SCR lülitatakse tarkvaraliselt välja.

– Juba tõrkuvat süsteemi ei ole tarvis remontida.

– Teil ei teki enam kunagi olukorda, kus AdBlue, DPF võI EGR süsteemi rikke tõttu töö seisab.